کوچک جان بیکران...

دنیا تورو رنجوندو راهی کرد...ای خاک عالم تو سر دنیا...

کوچک جان بیکران...

دنیا تورو رنجوندو راهی کرد...ای خاک عالم تو سر دنیا...

سیاره ای خاموش و متروکم
در من حضوری گنگ مشهود است
این سنگ سرد کنج منظومه
قبلا زمین زندگی بوده است
این تکه سنگ آسمان جل را
بردار و ها کن جان نو گیرت
در من دو جرعه زندگی مانده
آن هم نجنبی زود می میرد

بایگانی
آخرین مطالب
۱۸
خرداد ۹۵

سلام ندا هستم...

18ساله...

رشتم تجربیه و امسال کنکور دارم...

شما در این صفحه روزمرگی های من جان رامیخوانید...
به دنبال هجوم اشنایان و همشهریان نه چندان گرامی به صفحه اینستاگرام بنده دیگه خرتو پرتامون رو جمع کردیم و به بیان مهاجرت کردیم...
نوشتن
نوشتن و نوشتن گاهی اوقات تنها راه اروم کردن ذهنیه که دست به شورش زده و با لشکر خاطرات میخواد از پا درت بیاره...
به هرحال مینویسم و شماهم اگه دوست داشتید تابع موج سینوسی زندگی منو دنبال کنید 
خوشحال میشم...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۸
کوچک بیکران ...

نظرات  (۲)

سلام ندا :)
خوش اومدی... ^_^
پاسخ:
سلام شیکسون...
:)
ممناااانم...
سلام ندا خوش اومددی
پاسخ:
سلام هانا مرسی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی